Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag20.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Samsung kampanjar i 3d

Publicerad: 23 November 2010, 05:52
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:31

Samsung tar sig in i Feber.ses logotyp. Bakom greppet står Starcom och Projector.


Ämnen i artikeln:

StarcomSamsung

För att marknadsföra sina 3D Led-tv-apparater testar Samsung ett nytt grepp i samarbete med Feber.se. Sajten får nu sin logotyp i 3D.

– Då vi ville nå mycket impact inom en given yta samt förpacka det på ett snyggt sätt valde vi att ta fram ett förslag som inte stör utan snarare underhåller besökaren än skriker "klicka här". Rätt kreativ lösning med rätt placering kan göra samma jobb som en traditionell takeover men för en betydligt mindre kostnad per visad annons, säger Martin Gustafsson och Lars Steiner, kund- respektive kreativt ansvarig på Projector i ett pressmeddelande.

Arbetsgrupp

Projector

Projektledare och kundansvarig: Martin Gustafsson

CD: Lars Steiner

Produktionsledare: Cecilia Nelin

AD: Peter Grundström

Copy: Staffan Bane

Flash: Jörgen Söderqvist

3D-animering: Carl Ask

 

Starcom

Online: Marcus Jiderholt

Projektledare: Martin Palm

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

StarcomSamsung

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.