Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Så spikar du mediestrategin inför årets viktigaste helger

Publicerad: 23 Oktober 2019, 12:02

Natali Sedek på Publicis, Håkan Gustafsson på PHD, Maria Santos Vogt på Wavemaker och Madeleine Jarehov på Carat delar med sig av sina skarpaste insikter inför de stora försäljningsperioderna.

Årets viktigaste shoppinghelger är snart här. Dagens Media vänder sig till en rad mediebyråexperter för att ta reda på hur man som annonsör ska nå ut i det massiva bruset och maxa försäljningen ✓ Vanliga fallgropar ✓ Bästa tipsen ✓ Viktigaste budskapen.


Ämnen i artikeln:

ZenithPHDBlack FridayWavemakerSvensk Handel

Det börjar dra ihop sig till startskottet för Black Friday och det stora startskottet för julhandeln.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll.
Vårt exklusiva magasin.

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.