Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag22.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Så spikar du mediestrategin inför årets viktigaste helger

Publicerad: 23 Oktober 2019, 12:02

Natali Sedek på Publicis, Håkan Gustafsson på PHD, Maria Santos Vogt på Wavemaker och Madeleine Jarehov på Carat delar med sig av sina skarpaste insikter inför de stora försäljningsperioderna.

Årets viktigaste shoppinghelger är snart här. Dagens Media vänder sig till en rad mediebyråexperter för att ta reda på hur man som annonsör ska nå ut i det massiva bruset och maxa försäljningen ✓ Vanliga fallgropar ✓ Bästa tipsen ✓ Viktigaste budskapen.


Ämnen i artikeln:

ZenithPHDBlack FridayWavemakerSvensk Handel

Det börjar dra ihop sig till startskottet för Black Friday och det stora startskottet för julhandeln.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.