Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag01.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Så spikar du mediestrategin inför årets viktigaste helger

Publicerad: 23 Oktober 2019, 12:02

Natali Sedek på Publicis, Håkan Gustafsson på PHD, Maria Santos Vogt på Wavemaker och Madeleine Jarehov på Carat delar med sig av sina skarpaste insikter inför de stora försäljningsperioderna.

Årets viktigaste shoppinghelger är snart här. Dagens Media vänder sig till en rad mediebyråexperter för att ta reda på hur man som annonsör ska nå ut i det massiva bruset och maxa försäljningen ✓ Vanliga fallgropar ✓ Bästa tipsen ✓ Viktigaste budskapen.


Ämnen i artikeln:

ZenithPHDBlack FridaySvensk HandelWavemaker

Det börjar dra ihop sig till startskottet för Black Friday och det stora startskottet för julhandeln.

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.