Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Så ska Åhléns utse de perfekta kalsongerna

Publicerad: 21 Oktober 2015, 10:38
Uppdaterad: 15 Mars 2016, 11:08

Åhléns tar hjälp av humorgruppen ”Alla mina kamrater” för att testa kalsonger.


Ämnen i artikeln:

Åhléns

I Åhléns nya kampanj är män och kalsonger i fokus. Kampanjen ”Folkets filling” ska marknadsföra Åhléns nya herrkalsonger som ska släppas till våren.

I och med kampanjen hoppas Åhléns få alla landets kalsongbärare att bli produktutvecklare och syftet är att utveckla den perfekta kalsongen. – En kalsong kan aldrig bli perfekt för alla, men vi vill komma så nära det bara går. Ju fler som är med och tycker till desto större chans har vi att göra så många som möjligt nöjda. Det här är ett roligt sätt att göra produktutveckling mer interaktiv och inkluderande, säger Lina Söderqvist, marknadschef på Åhléns i ett pressmeddelande.

Till kampanjen har Åhléns tagit hjälp av humorgänget i podcasten ”Alla mina kamrater”, som består av David Sundin, Nisse Hallberg, Martin Soneby och Fritte Fritzson. De kommer förutom att vara testpanel, även vara modeller för kampanjen.

Kunder kan även vara med och köpa rabatterade demokalsonger och genom #folketsfilling dela sina upplevelser av kalsongerna.

Frida Nygren

frida.nygren@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Åhléns

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.