Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Så marknadsförs "Breaking News"

Publicerad: 28 Juli 2011, 13:41
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:03

Här är utomhuskampanjen och trailern som ska sälja in Filip och Fredriks nyhetsmagasin "Breaking News".


Ämnen i artikeln:

Fredrik WikingssonKanal 5Filip HammarBreaking News

Dagensmedia.se har i flera artiklar berättat om Kanal 5:s storsatsning på "Breaking News", som ska sändas 4 dagar i veckan.

Redan nu har pr-arbetet påbörjats och snart drar också en utomhuskampanj igång.

"Breaking News" har premiär den 22 augusti.

Dante Thomsen


Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.