Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Så lanserar Tre Voddler-samarbetet

Publicerad: 23 April 2012, 13:21
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:24

Tre kör vidare på Bond-temat i lanseringen av filmsamarbetet med Voddler.


Ämnen i artikeln:

McCann StockholmTreVoddler

I fredags presenterade Tre och Voddler sin gemensamma filmtjänst, där Tres kunder får ta del av Voddlers sortiment till ett rabatterat pris.

I dag inleds lanseringen av samarbetet med en stor reklamkampanj i tv, print, på webben och i butik.

Reklamen är gjord av McCann Stockholm och Acne, och är en ny variant på Tres Bond-inspirerade reklamkoncept "Mannen från Tre". Den här gången utspelar sig handlingen på ett tåg.

– Temat är att Tre har Sveriges bästa datanät, som tål den typen av streaming som krävs för att se film och musik i mobilen, säger Tres marknadschef Gina Azaric.

– Vi har satsat mycket på att maximera vårt datanät och inledde samarbetet med Voddler för att att visa vad vårt nät klarar av.

Tv-filmen visas i TV4-gruppens och MTG:s kanaler samt MTV och Discovery från och med i dag. Tre Kronor är mediebyrå.

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

McCann StockholmTreVoddler

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev