Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag06.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Så fyrdubblade Refunder Elons försäljning

Publicerad: 17 Juni 2020, 08:07

Bild ur reklamfilmen som Refunder körde tillsammans med Elon. Refunders grundare och CMO Victor Dahlborg.

Apoteket och Elon är först ut när Refunder styr om kommunikationen till att fokusera på butikerna. Hos cashbacksajten får butikerna tillgång till sin egen data och kan därigenom själva följa försäljningsutvecklingen. ”Det är unikt, det får man inte på Google, Instagram eller någon annan kanal”, säger Victor Dahlborg, grundare av Refunder.


Ämnen i artikeln:

ElonApoteket

Debatten kring kampanjmätningar är ofta högljudd. Medier som Google, Youtube och Facebook får ofta kritik för bristande insyn i mätsystemen och för att de låser in kundernas data. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ElonApoteket

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.