Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag23.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Så blir nya Sportringen

Publicerad: 12 September 2013, 06:18
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:35

Efter 30 år på den svenska marknaden byter sporthandelskedjan Sportringen utseende.


För ett år sedan inledde Sportringen ett samarbete med reklambyrån Ord & Bild. Det senaste året har en ny varumärkesplattform tagits fram som nu börjar rullas ut.

Först ut är en ny logotyp, som de 50 medlemsbutikerna ska börja använda under hösten.

– Det känns riktigt roligt att äntligen få visa upp den nya profilen med ny logotyp som kommer att sätta ny spännande prägel på vårt varumärke, säger Sportringens vd Thomas Wallhager, i ett pressmeddelande.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.