Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Rydbergs älskar vardagen i ny kampanj

Med Rydbergs nya kampanj vill företaget inspirera fler att ”Älska vardagen”.

Malin Ljungberg


Publicerad: 05 November 2013, 05:13
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:57

Ämnen i artikeln:

Volt

Den nya kampanjen har tagits fram av Volt i samarbete med In the Cold och ska lansera Rydbergs nya produkt "Laga klart", vilket är färdiga såser för kött, falukorv eller kyckling.

Det övergripande konceptet med kampanjen är att inspirera fler att leva i vardagen och få tid att laga en ordentlig middag.

– Att få vardagen att gå ihop med långa arbetsdagar och hämtning på dagis är svårt. Vi vill inspirera fler att njuta av detta, säger projektledaren Magnus Tengzelius på Rydbergs reklambyrå Volt.

Kampanjen ska pågå under tre veckors tid.

<iframe width="442" height="249" src="//www.youtube.com/embed/nBPS1M7Td68" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Arbetsgrupp

Rydbergs

Britt-Marie Rösner, Marknadsdirektör

Malin Lindqvist, Senior Brand manager

Volt

Projektledare: Magnus Tengzelius

Produktionsledare: Susanne Göthberg

Kreativt ansvarig: Hanna Landing

Art Director: Jörgen Berglund & Sara Everskog

Copywriter: Petter Nylind & Kristoffer Wernald

Originalare: Åsa Stjänquist

In the Cold

Creative: Niklas Berg

Utvecklare: Peter Lundmark

Formgivare: Christofer Källström

Projektledare: Richard Westerberg

Twofatboys

Espen Bekkebråten

Standart

Regissör: Marcus Lundin

Exekutiv producent: Kalle Schröder

Producent: Josefin Kollberg

Fotograf: Niklas Johansson

Ämnen i artikeln:

Volt

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.