Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Replay satsar på digitalt utomhus – frontas av Neymar

Publicerad: 26 april 2016, 05:30
Uppdaterad: 26 april 2016, 07:10

Kampanjen ”Brazilians trying not to move” frontas av fotbollsikonen Neymar.


AT

Amanda Törner

amanda.torner@dagensmedia.se


Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om Vimeo är blockerad under “Visa våra partners”.

Då Replay lanserar sina nya jeans Hyperfree i Sverige väljer man Visual Arts digitala DOOH-nätverk som huvudmedia.

Kampanjen ”Brazilians trying not to move” kommer att visas i strategiskt utvalda köpcentrum och på centralstationer och frontas av fotbollsikonen Neymar och supermodellen Alessandra Ambrosio.

– Vi får inte längre det genomslag vi söker i traditionell media och ville hitta en rörlig kanal som både visar upp plaggen, skapar modekänsla och når kunden nära butikerna, säger Camilla Glittmark, vd för North Box som är generalagentur för Replay i Sverige, i ett pressmeddelande.

Kampanjen lanserades igår 25 april.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev