torsdag9 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Renée delar ut miljoner i TV3

Publicerad: 27 februari 2012, 05:53
Uppdaterad: 6 december 2015, 14:31

På måndag börjar kampanjen inför Postkodlotteriets nya program "Miljonjakten" i TV3.


KD

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se


I "Miljonjakten" kan en person i studiopubliken och en person bland tv-tittarna vinna 10 miljoner kronor var – så länge de har en lott från Postkodlotteriet.

Programmet har premiär den 4 mars i TV3. I dag startar en omfattande reklamkampanj med programledaren René Nyberg som dragplåster. Kampanjen går i TV4 och MTG:s kanaler och på stortavlor över hela landet.

Kampanjen är gjord av Pampas produktion.

Programmet kommer även lanseras med en tävling i MTG Radio-kanalen Rix FM. Eftersom "Miljonjakten", precis som TV4.s "Deal or no deal", handlar om att välja rätt väska, placeras ett antal guldväskor ut i olika städer. Under dagen ges ledtrådar i Rix FM om var väskorna finns.

– Vi kommer även testa en ny grej och sms:a alla våra mobilkunder de dagar som programmet går, och påminna dem om att titta, säger Anders Årbrandt, försäljnings- och marknadsdirektör på Postkodlotteriet.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev