Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag04.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Punktligt lopp marknadsför Jetpak

Publicerad: 19 November 2014, 08:46
Uppdaterad: 24 Maj 2016, 13:34

Först i mål är inte bäst, säger byrån Masscreation i nya kampanj.


Den första kampanjen i samarbetet mellan Masscreation och Jetpak är "Punktlighetsloppet". Loppet anordnas i samband med Tunnelloppet i Stockholm i helgen och handlar, i motsats till de flesta lopp, inte om att komma först i mål.

Istället ska deltagarna mäta sin förmåga att komma i mål på utsatt tid - en gliring till budfirmornas ständiga utmaning.

För vinnarna i Punklighetsloppet väntar priser, bland annat hotellnätter.

42 000 människor är anmälda till Tunnelloppet som går av stapeln lördgen den 22 november.

Anton Andersson

anton.andersson@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.