Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Prisregn över Forsman & Bodenfors

Forsman & Bodenfors prisas dubbelt i kategorin Långsiktigt. Både 100- och 50-wattaren tillfaller Göteborgsbyrån.

Gustav Thunander


Publicerad: 23 Oktober 2013, 20:22
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:18

Ämnen i artikeln:

Åkestam Holst100-wattarenIQForsman Bodenfors

Med sina ”Eftertanke-filmer” för perioden 2007-2012, kniper Forsman & Bodenfors 100-wattaren i kategorin Långsiktigt.

Filmerna är framtagna för IQ och uppmanar mottagaren att rannsaka sin syn på alkoholkonsumtion.

50-wattaren vinner de för Unicef julkampanjer för åren 2008-2012.

På en hedervärd silverplats och därmed vinnare av 75-wattaren hittas Åkestam Holst för deras ”För allt du bryr dig om”-kampanj för Folksam. Kampanjen har löpt sedan 2009 och ämnade höja Folksam till ett färgstarkt, folkligt och omtyckt företag och varumärke.

 

 

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.