Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag27.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Pressbyrån byter skepnad

Publicerad: 29 Augusti 2012, 07:56
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:13

En Stadiumbutik, en Trissaffär och en latte-drive-thru. Under veckan sjösätter Pressbyrån en kampanj där själva butiken byter skepnad.


Ämnen i artikeln:

PressbyrånÅkestam Holst

I måndags förvandlades Pressbyråbutiken på Sveavägen till en Stadiumbutik och i tisdags var det Triss som flyttade in i butiken.

I dag har Polarn O. Pyret flyttat in och efter lunch i dag blir butiken en latte-drive-thru, där alla som kommer förbi med en barnvagn får en gratis latte.

Tanken bakom kampanjen, som är framtagen tillsammans med Åkestam Holst, är att tydliggöra butikens breda sortiment, med bland annat presentkort och betalkoder till internetföreteelser. Fler makeovers av butiken kommer att ske under veckan.

Se filmerna från Pressbyråns kampanj nedan:

<iframe width="442" height="249" src="http://www.youtube.com/embed/2n5MahyN1eg" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

<iframe width="442" height="249" src="http://www.youtube.com/embed/X26SJ6oudzg" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

<iframe width="442" height="249" src="http://www.youtube.com/embed/vMUC6XqzXUo" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Elin Hanspers

elin.hanspers@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

PressbyrånÅkestam Holst

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.