Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Pressbyrån bjuder på gratis bussfärd

Pressbyrån går ut med ny kampanj där de stripar om Stockholms innerstadsbussar till ”Kaffelinjen Espressen”.

Therese Johansson


Publicerad: 15 Juni 2010, 11:27
Uppdaterad: 06 December 2015, 15:47

Ämnen i artikeln:

PressbyrånÅkestam Holst

Under en vecka bjuder Pressbyrån resenärerna på gratis åktur, kaffe och choklad, och delar ut magasin att läsa under färden. Syftet är att lansera ett nytt kaffekoncept under devisen ”En kaffe kommer sällan ensam”.

– Vi vet att våra kunder uppskattar att de har mycket att välja på som tillbehör till kaffet. Därför vill vi bli ännu bättre och lanserar bland annat nya menyer och nya muggar. Ett helt nytt koncept helt enkelt, säger Mariette Kristenson, marknadschef på Pressbyrån.

Reklambyrån Åkestam Holst ligger bakom kampanjen, och först ut är Stockholm med busslinjerna 1, 3 och 4.

Pressbyrån kommer även ta Uppsalas bussar i beslag för att därefter röra sig nedåt i landet till Linköping, Jönköping, Göteborg, Helsingborg, Lund och slutligen Malmö.

Ämnen i artikeln:

PressbyrånÅkestam Holst

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.