Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag28.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Posten pratar brev

Publicerad: 25 Maj 2011, 12:51
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:09

Posten vill få fler att skicka brev och går nu ut i en ny kampanj med brev som talats in via Postens sajt.


Ämnen i artikeln:

PostenÅkestam Holst

– Vi vill visa att posten är ett företag som tycker att det är bra med nya kommunikationskanaler och inspirera folk till att skicka fler fysiska hälsningar, säger Evalena stille, reklamansvarig på Posten.

kampanjsajten pratar avsändaren via mikrofon eller headset in sitt brev, som sedan skickas till mottagaren i fysisk form.

– Våra förväntningar är att folk ska gå in och skicka mycket pratpost men vi hoppas också på uppmärksamma att det fysiska brevet går att kombinera i digitala kanaler, säger Evalena Stille.

De dikterade breven kostar 20 kronor att skicka.

Kampanjen, som är framtagen i samarbete med Åkestam Holst, startar i dag och går de närmaste tre veckorna i radio, print, Spotify och på Facebook.

Arbetsgrupp

Reklambyrå: Åkestam Holst

AD – Lars Holthe

Copy – Hanna Björk

CD – Andreas Ullenius

Planner – Lars Friberg

Formgivare – Oscar Gardö

Projektledare – Jacob Stjärne

Webb Producent – Johan Eklund

Produktionsledare – Maria Ljung

Produktionsbolag Webb – B-Reel

Produktionsbolag Radio – Flickorna Larsson

Mediabyrå – IUM

Foto/retusch - Bsmart

Stephan Drenzel

Ämnen i artikeln:

PostenÅkestam Holst

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.