Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Philips rakar Youtube-stjärnor med robot i ny kampanj

Philips utmanar teknologin i den nya kampanjen – där Youtube-stjärnor får raka sig med en robot.


Publicerad 2015-04-20 14:32
Uppdaterad 2015-12-06 12:04

Ämnen i artikeln:

Philips

Dela artikeln:

I Philips nya kampanj "Designed To Play" som pr-byrån Edelman Deportiv tagit fram, får några av Sveriges största Youtube-stjärnor testa på att fjärraka skägg med hjälp av The roboshaver för första gången över internet.

– I´m starting to like this game, säger Maddelisk när hon med hjälp av en robot rakar av YouTube-stjärnan Tejbz skägg.

På kampanjens sajt kan den som vill också bygga sin egen robotarm och vinna en rakning av en robot.

– Innovativa lösningar har alltid legat Philips varmt om hjärtat. Med Roboshavekampanjen vill vi på ett lekfullt och nytänkande sätt visa på rakapparaten Click&Style:s alla fördelar, säger Carina Franzén, marknadschef på Philips, i ett pressmeddelande.

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.