Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag21.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Patchwork fixar kampanjen åt Malibu

Publicerad: 19 December 2012, 13:43
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:00

Sociala medier-byrån Patchwork ska hantera spritjätten Pernod Ricards varumärke Malibu Rum. Första uppdraget blir en kampanj på Facebook.


Ämnen i artikeln:

Patchwork

Kampanjen är startskottet för Malibu Rums digitala satsning för 2013. Under budskapet ”Maliboost my party” får Facebookanvändare ansöka om att få sina hemmafester ”Maliboostade”. Varje månad i tio månader framåt ska en ny vinnare utses som får en mängd olika festattiraljer levererande hem till sig, som drinktillbehör, en privat dj-session, flipflops och solhattar.

Kampanjen drar igång om några dagar, berättar Patchworks vd Emma Blom.

– Vi har jobbat med Pernod Ricard i Danmark. Där har vi bevisat att vi kan leverera resultat och därför har vi fått det här uppdraget, säger hon.

Hur stort är uppdraget?

– Jag vill inte prata summor, men vi är så klart jättestolta över att få jobba med en så stor koncern.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Patchwork

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.