Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Pågen kampanjar med tidsstyrda banners

Pågen går ut i en ny kampanj för "Krisprolls Balance". Målet är att skorpor ska bli svenskarnas nya mellanmål.

Andrea Svanberg


Publicerad: 21 Maj 2014, 07:38
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:37

Ämnen i artikeln:

DDB

Kampanjen, som görs i samarbete med DDB Göteborg, bygger på idén om att kommunikation och energi hör ihop, och att detta kan uppnås med Pågens nya mellanmål.

– Kampanjens idé bygger på att nå stora mål genom mellanmål. Och ja, göteborgsvitsen är helt avsiktlig, säger Nils Rylén, Business director DDB, i ett pressmeddelande.

Kampanjen pågår i maj och juni och kommer att synas i magasin, dagspress, mobilt och på Krisprolls.se.

Alla banners har blivit tidsinställda så att de visas när målgruppen sannolikt har sin energidipp och behöver ett mellanmål.

Ämnen i artikeln:

DDB

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.