Pågen kampanjar med tidsstyrda banners

Pågen går ut i en ny kampanj för "Krisprolls Balance". Målet är att skorpor ska bli svenskarnas nya mellanmål.

Kampanjen, som görs i samarbete med DDB Göteborg, bygger på idén om att kommunikation och energi hör ihop, och att detta kan uppnås med Pågens nya mellanmål.

– Kampanjens idé bygger på att nå stora mål genom mellanmål. Och ja, göteborgsvitsen är helt avsiktlig, säger Nils Rylén, Business director DDB, i ett pressmeddelande.

Kampanjen pågår i maj och juni och kommer att synas i magasin, dagspress, mobilt och på Krisprolls.se.

Alla banners har blivit tidsinställda så att de visas när målgruppen sannolikt har sin energidipp och behöver ett mellanmål.

Andrea Svanberg

Publicerad 2014-05-21 07.38Uppdaterad 2015-12-06 12.37

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: