Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag29.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Onoff i schlagerkampanj

Publicerad: 9 Februari 2011, 08:45
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:22

Med hjälp av Linda Bengtzing söker Onoff Sveriges nästa schlagerstjärna.


Onoff bygger upp scener i 62 butiker runt om i landet där den som vill kan uppträda. Alla framträdanden filmas och bedöms av en jury. 20 finalister ska publiceras på Onoffs Facebook-sida, där även svenska folket får tycka till om bidragen.

Kampanjen rullar under två veckor och frontas av Linda Bengtzing. I en film på Onoffs sajt bjuder hon på sina bästa schlagertips.

Tävlingen marknadsförs också via Onoffs dr-utskick som går till 2,5 miljoner hushåll. Kampanjen går även i print.

OTW står bakom konceptet och ligger även bakom Facebook-applikationen.

Tävlingen avgörs 14 mars.

Arbetsgrupp OTW

Gustav Vidlund, projektledare

Mats Hiort af Ornäs, grafisk form

Frida Kempf, producent webb-tv

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.