Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Olycklig förälskelse i Izettles nya kampanj

Izettles höstkampanj rullar på Facebook, Instagram och Youtube i Sverige.

Här är Izettles höstkampanj som ska visa på företagets bredd.


Publicerad 2017-10-09 09:09
Uppdaterad 2017-10-09 09:16

Ämnen i artikeln:

Kampanj

Dela artikeln:

Genom kampanjen "World of Izettle" vill företaget berätta att man erbjuder mer än bara kortläsare. I reklamfilmerna medverkar tre förälskade kunder som inte riktigt får sina känslor besvarade på det sättet de vill.

– Många associerar oss fortfarande bara med vår kortläsare men idag kan vi hjälpa småföretag med allt från betalningslösningar och kassasystem till fakturor och finansiering. Med den här kampanjen vill vi visa hur vi kan stötta våra användare och precis som Izettle har den digitalt fokus och mycket personlighet, säger Edgar Rouwenhorst, marknadschef på Izettle, i ett pressmeddelande.

Den udda och smått obehagliga kampanjen är framtagen av Izettles inhouseavdelning tillsammans med produktionsbolaget Unreel och fotografen Carl-Johan Paulin som gjort sig känd genom sitt arbete med Diesel.

Reklamfilmerna kommer I Sverige synas på Facebook, Instagram och Youtube under hösten. I Storbritannien kommer kampanjen även gå i tv och i tunnelbanan.

Se filmerna här:

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.