Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Offentliggör bragdguldet – på Stockholms central

Publicerad: 2 december 2014, 07:15
Uppdaterad: 6 december 2015, 12:20

SvD kombinerar avslöjandet av årets vinnare med kampanj hos Jernhusen.


För första gången avslöjar Svenska Dagbladet bragdvinnaren inför en publik, detta med ett event på centralstationen Stockholm.

Bakgrunden till kampanjen, som görs tillsammans med Jernhusen Media, är att bragdguldet i år fyller 90 år.

– Eftersom Centralstationen är en hjärtpunkt i Stockholm där många människor passerar, hoppas vi att de svenska idrottsbragderna genom tiderna ska få folk att stanna upp och känna stolthet, säger Björn Hygstedt, informationschef på Svenska Dagbladet.

Kampanjen pågår på Centralstationen mellan den 1-7 december och i samband med den kommer förbipasserande att få ta del av en rad erbjudanden kopplat till jubileet. 

Eventet genomförs tillsammans med Brand Experience-byrån PSLIVE. Kampanjytorna är bokade av Jernhusen Media.

Årets bragdguldsvinnare offentliggörs idag klockan 13.00 på Centralstationen.

Anton Andersson

anton.andersson@dagensmedia.se

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev