Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag29.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Nytt nummer av Branschanalys ute

Publicerad: 26 November 2014, 09:22
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:21

I tredje utgåvan av Branschanalys gör vi en djupdykning i resebolagens varumärken och marknadsföring.


I Branschanalys synar vi Sveriges mest reklamintensiva branscher. I tredje utgåvan, som medföljer nummer 20 av Dagens Media, sätter vi resebolagen under lupp.

Här är rubrikerna:

• Charterjättarna skär hårt i tv-reklamen – samtidigt satsar nätbyråerna allt i rutan

• Fokus har flyttats till upplevelser

• Guden Apollo i Sverige – för att ta ännu större plats

• Sociala medier: "Det är ett kraftfullt verktyg"

• På tio år har hela affären ställts på ända – tre av fyra resor köps på nätet

• Bäst utveckling för Ticket i varumärkesstyrka – går om jättarna

• Ledare: Resebolagen ligger långt framme

Du som väljer att prenumerera på Dagens Media får tillgång till tidningens artiklar både på papper och digitalt. Här finns info om hur du som prenumerant läser tidningen digitalt.

Fredrik Svedjetun

Chefredaktör och ansvarig utgivare

fredrik@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.