Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag23.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Nytt koncept från Nacka Forum

Publicerad: 15 Mars 2012, 08:43
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:29

Reklambyrån Svensson har tagit fram ett nytt reklamkoncept för Nacka Forum.


Ämnen i artikeln:

Svensson

Temat på det nya konceptet är "För den du är. Och den du vill vara."

– Vi ville särskilja oss från hur köpcentrum generellt kommunicerar, ”Allt under ett tak” och den typen av budskap, säger Daniel Granqvist AD på Svensson.

– Med För den du är. Och den du vill vara, utgår vi från individen och kundnyttan, snarare än att säga allt för alla. Alla har en dröm som de antingen lever ut eller borde leva ut.

Förutom film i TV4:s lokal-tv blir det vepor inomhus och utomhus, printannonser och event i Nacka Forum.

Arbetsgrupp

Tomas Svensson, strateg Mirja Kais, projektledare Victoria Fernandez, produktionsledare Daniel Granqvist, AD Tomas Carrfors, copywriter

Beställare: Hanna Strand, centrumchef Magnus Jirlow, marknadschef Unibail Rodamco

Produktionsbolag: Skarp Agentur

Karolina Henke, regi Johanna Strinnvik, producent

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Svensson

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.