Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Ny reklamfilm från Volvo

Fyraåring fjärrstyr lastbil så att den rullar runt i Volvos nya reklamfilm.

Frida Nygren

frida.nygren@dagensmedia.se


Publicerad: 03 December 2015, 07:48
Uppdaterad: 09 December 2015, 10:05

Ämnen i artikeln:

Volvo

Idag släpps hela filmen "Look who’s driving" där fyraåriga Sophie utsätter Volvo FMX för livetestseriens hittills tuffaste utmaning.

Filmen är en uppföljare till The Epic Split och The Hamster Stunt och kallas "ett av de hårdaste kraftproven någonsin".

I filmen fjärrstyr fyraåriga Sophie Volvo FMX genom en tjock tegelmur och uppför en brant och lerig backe, innan den slutligen välter och rullar runt 360 grader, hela vägen ned.

– Vi ville ge lastbilen en riktig utmaning och en chans att visa vad den går för. Och vilken testförare är mer vårdslös än en oberäknelig fyraåring?, säger Ricard Fritz, vice vd, Volvo Lastvagnar, i ett pressmeddelande.

Ämnen i artikeln:

Volvo

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.