Få hela storyn
Starta din prenumeration
Kampanjer
Publicerad: 2 Februari 2021, 10:15
”Vi behöver rusta för att hantera fler, större och mer komplexa samarbeten med våra kunder”, säger Mats Dicklén, chef för Bonnier News Brand Studio, om rekryteringen.
I rollen som kommersiell redaktör ska Karin Arnell utveckla Dagens industris nativeaffär.
Ämnen i artikeln:
Bonnier NewsMot bakgrund av en ökad efterfrågan på nativelösningar rekryterar Bonnier News Brand Studio en kommersiell redaktör i form av Karin Arnell. Hennes uppdrag blir att vidareutveckla Dagens industris nativeaffär.
Senast kommer från Handelsbanken men har tidigare arbetat som ekonomijournalist på bland annat SvD Näringsliv, Privata Affärer, Dagens Eko, Aftonbladet och Expressen.
Karin Arnell har även arbetat med kommersiellt innehåll på uppdrag av OTW och Spoon.
– Vi ser en kraftig tillväxt. Vi klättrar i värdekedjan och vi behöver rusta för att hantera fler, större och mer komplexa samarbeten med våra kunder, säger Mats Dicklén, chef för Bonnier News Brand Studio, i ett pressmeddelande.
Ämnen i artikeln:
Bonnier News