Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Nu sjösätts B-Reels kampanj för B&O Play

Publicerad: 21 april 2016, 13:02
Uppdaterad: 21 april 2016, 13:05

Kampanjen är det första samarbetet B-Reel och B&O Play.

Ämnen i artikeln:

B-Reel

Anton Äng

anton.ang@dagensmedia.se


Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

Dagens Media har tidigare skrivit om att B-Reel fick det internationella uppdraget att lansera B&O Plays nya högtalare. Nu rullar lanseringen ut. Den globala kampanjen är det första samarbetet mellan B-Reel och B&O Play, som är ett varumärke under Bang & Olufsen.

B&O play släpper nu sina nya högtalare, Beoplay A1. Kampanjen visas över hela världen och innehåller förutom en film, en interaktiv hemsida.

– Det är inspirerande att arbeta med ett varumärke som har hantverk och känsla för detaljer i sin kärna, alltid med en tydlig ambition att maximera användarupplevelsen. Vi på B-Reel känner definitivt igen oss i detta, säger Johan Dahlqvist, Executive Creative Director på B-Reel Stockholm i ett pressmeddelande.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev