Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag26.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Nu sjösätts B-Reels kampanj för B&O Play

Publicerad: 21 April 2016, 13:02
Uppdaterad: 21 April 2016, 13:05

Kampanjen är det första samarbetet B-Reel och B&O Play.


Ämnen i artikeln:

B-Reel

Dagens Media har tidigare skrivit om att B-Reel fick det internationella uppdraget att lansera B&O Plays nya högtalare. Nu rullar lanseringen ut. Den globala kampanjen är det första samarbetet mellan B-Reel och B&O Play, som är ett varumärke under Bang & Olufsen.

B&O play släpper nu sina nya högtalare, Beoplay A1. Kampanjen visas över hela världen och innehåller förutom en film, en interaktiv hemsida.

– Det är inspirerande att arbeta med ett varumärke som har hantverk och känsla för detaljer i sin kärna, alltid med en tydlig ambition att maximera användarupplevelsen. Vi på B-Reel känner definitivt igen oss i detta, säger Johan Dahlqvist, Executive Creative Director på B-Reel Stockholm i ett pressmeddelande.

Anton Äng

anton.ang@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

B-Reel

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.