Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag29.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Nu blommar det, Kanal 5!

Publicerad: 29 April 2010, 13:24
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:52

Livsmedelsföretaget Alpro ser till att Kanal 5 blir lite blommigare ikväll.


Kanal 5 släpper in en ny annonsör i sitt ”line up-rum”, det utrymmet där kanalen presenterar de kommande programmen.

Den här gången är det Alpro, ett företag som säljer sojabaserade livsmedelsprodukter, som köpt utrymmet.

– Genom ett integrerat samarbete har vi funnit en lösning som på ett tydligt sätt kommunicerar säsongens nyheter, utbudets bredd samt förmedlar den känsla av välbefinnande som våra produkter medför, säger Alpros varumärkeschef Hans Hemelaer.

Bakom lösningen ligger Kanal 5 Brandcare, produktionsbolaget Dallas och mediebyrån OMD. Premiär är ikväll.

Martin Schori

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.