Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Norwegian ger alternativ

Publicerad: 28 september 2010, 08:07
Uppdaterad: 6 december 2015, 15:37

Lyfter fram sina låga priser genom att lyfta fram alternativen - att köpa spritpennor eller slinga luggen.


Kampanjen drar igång den här veckan i Stockholm och södra Sverige, utomhus, i print och på webben. Snart startar även en tv-kampanj med olika filmer samma tema, att priset på Norwegians resor jämförs med andra produkter.

Kampanjen är gjord av Norwegians reklambyrå Volt. Vizeum är mediebyrå.

Arbetsgrupp på Volt:

Petter Nylind, copy

Karl Andersson, AD

Louise Wallgren, operativ projektledare

Henrik Stampe, kundansvarig/strateg

Åsa Stjärnquist, formgivare

Anton Lipovskoy, interactive designer

Staffan Kjellvestad, retusch

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev