Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Nöjesguiden satsar på Way Out West-hotell igen

Magasinet gör en repris på förra årets hotellkampanj under Way Out West med temat "All inclusive".

Andrea Svanberg


Publicerad: 14 April 2014, 13:22
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:41

Ämnen i artikeln:

Nöjesguiden

Nöjesguiden går för andra året i rad ihop med boutiquehotellet Rica No. 25 i Göteborg under festivalen Way Out West i sommar.

Mellan den 7-9 augusti byter hotellet namn till "Hotell Nöjesguiden" och årets tema blir "All inclusive" vilket innebär att allt gästerna behöver ska komma att ingå i priset. 

Föregående år besöktes Nöjesguidens hotell av drygt 3000 personer och i år blir eventytan ännu större vilket gör att man kommer att satsa ännu mer på mat och dryck.

– Vi har sett hur det finns ett stort intresse för just mat och dryck i vår målgrupp och det känns som ett naturligt inslag under festival, säger Faje Gani, vd för Nöjesguiden, i ett pressmeddelande.

Precis som förra året kommer Nöjesguiden att ha olika samarbetspartners på plats, där blir klädkedjan JC först ut.

 

LÄS OCKSÅ:

Ämnen i artikeln:

Nöjesguiden

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.