Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

NK vårkampanjar på nätet

Publicerad: 7 Mars 2013, 12:02
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:53

NK går ut i en ny digital kampanj som ska locka konsumenter till att skapa sina egna ”moodboards”.


Ämnen i artikeln:

IbeyostudioNK

Klädvaruhuset NK har tillsammans med byrån Ibeyostudio tagit fram en ny sajt för kampanjen ”NK av mig”. Där kan vem som helst kan skapa ett kollage, eller ”moodboard”, av NK-produkter. 

De som deltar har även en chans att vinna presentkort på klädkedjan.

– NK:s vårkampanj vill uppmuntra till att våga utforska nya vägar inom mode. Med ”NK av mig” tar vi också nya vägar inom digitala och sociala medier, säger Erica Wigge, PR-ansvarig på NK i ett pressmeddelande och fortsätter:

På sajten går det även att rösta på de olika kollagen, där de tio med flest röster går till en final. Där koras sedan en vinnare av modeprofiler som Columbine Smille och Pamela Bellafesta.

Det vinnande bidrag kommer att synas i NK:s skyltfönster i Stockholm.

Sebastian Parkkila


Ämnen i artikeln:

IbeyostudioNK

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.