Gå direkt till textinnehållet

Netflix i stor festivalkampanj

Lanserar kampanj på tåg i samband med Way out West.

Inför lanseringen av Netflix egenproducerade serie "The get down" har Netflix i samband med Way out West låtit foliera ett x2000 tåg.

Det blir första gången som Netflix marknadsför en produktion på det här sättet.

– Vi hälsar Netflix varmt välkommen ombord! Det här är verkligen en unik lösning för ett unikt sammanhang. Vi är mycket glada och stolta för uppdraget, säger Anna Roos, vd på Getonboard som gjort projektet möjligt. 

Tåget kommer vara i trafik idag onsdag till söndag och köra sträckan Stockholm-Göteborg.

Projektledare: Christina Fellström, GetonboardProduktionsledare: Beatrice Avolin, GetonboardIdé och mediebyrå: Emelie Sandström, Jenny Vinterqvist, Anna Törnqvist, Mindshare StockholmReklambyrå: Jonas Stenqvist, Fredrik Stutterheim, Karl Wahlström, Yours Stockholm

Hanna Frick

Reporter

Publicerad 2016-08-10 11.47Uppdaterad 2016-08-10 12.37

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: