Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Netflix i stor festivalkampanj

Publicerad: 10 Augusti 2016, 11:47
Uppdaterad: 10 Augusti 2016, 12:37

Lanserar kampanj på tåg i samband med Way out West.


Ämnen i artikeln:

Way out West

Inför lanseringen av Netflix egenproducerade serie "The get down" har Netflix i samband med Way out West låtit foliera ett x2000 tåg.

Det blir första gången som Netflix marknadsför en produktion på det här sättet.

– Vi hälsar Netflix varmt välkommen ombord! Det här är verkligen en unik lösning för ett unikt sammanhang. Vi är mycket glada och stolta för uppdraget, säger Anna Roos, vd på Getonboard som gjort projektet möjligt. 

Tåget kommer vara i trafik idag onsdag till söndag och köra sträckan Stockholm-Göteborg.

Projektledare: Christina Fellström, GetonboardProduktionsledare: Beatrice Avolin, GetonboardIdé och mediebyrå: Emelie Sandström, Jenny Vinterqvist, Anna Törnqvist, Mindshare StockholmReklambyrå: Jonas Stenqvist, Fredrik Stutterheim, Karl Wahlström, Yours Stockholm

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Way out West

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.