Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag25.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Nelly bjuder kändisar på poolparty

Publicerad: 22 April 2015, 11:20
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:03

Kenza, Marie Serneholt och Jon Olsson är några av de inbjudna gästerna.


Ämnen i artikeln:

Nelly.com

Klädsajten Nelly har chartrat ett flygplan för att bjuda ner 180 kändisar, bloggare och redaktörer till en hemlig destination. Där ska Nelly hålla ett 24-timmars poolparty som ska resultera i 15 webb-tv-avsnitt.

– Vi har under den senaste tiden arbetat mycket mer med rörligt material, då våra kunder har efterfrågat det. Detta är något vi kommer fortsätta satsa på då vi kan inspirera kunder på ett snyggt och effektivt sätt, säger Olivia Larsson, pr-koordinator på Nelly, till Dagens Media.

Några av de inbjudna profilerna är bloggaren Kenza, artisten och programledaren Marie Serneholt och utförsåkaren Jon Olsson.

– Dessa är dels Nelly ambassadörer som vi har starka samarbeten med, men också personer som har samma profil som vårt varumärke. Nelly marknadsförs för unga, utåtriktade och trendiga personer med glimten i ögat. Vi har valt personer som personifierar det, säger Olivia Larsson och fortsätter:

På sajten kan Nellys kunder också tävla om biljetter till resan.

Andreas Gabrielsson

andreas.gabrielsson@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Nelly.com

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.