Få hela storyn
Starta din prenumeration
Kampanjer
Publicerad: 28 januari 2014, 14:21
Uppdaterad: 6 december 2015, 12:50
Juryn testar sina talanger i TV3:s nya kampanj inför säsongspremiären av "Talang".
Ämnen i artikeln:
TV3Den 24 februari har talangshowen "Talang" säsongspremir i TV3. Nu lanserar TV3 en kampanj är uppdelad i tre delar: en trailerkampanj, en annonskampanj och en Instagramkampanj.
I trailern, som gjorts tillsammans med Fireplace testar juryn sina talanger, med oönskat resultat.
Annonskampanjen, som startar vecka åtta, kommer att synas på stortavlor, i tunnelbanan i Stockholm och i print – bland annat i Aftonbladets OS-bilaga. Budskapet är "förvänta dig det oväntade".
Kampanjen innehåller också en Instagramtävling där svenskarna kan tävla med sina vardagstalanger. Maria Montazami, Tobias Karlsson och flera andra TV3-profiler deltar med sina vardagstalanger. Priset i tävlingen är finalbiljetter till Talang Sverige och 5 000 kronor.
TV3 samarbetar även med Youtube-nätverket Splay.
"Talang" produceras av Fremantle Media.
Arbetsgrupp internt: Cecilia Bungss projektledare, Anna Persson creative director, Erik Bielke AD, Johan Hammarberg kreatör
Fireplace: Johan Fernstedt och Niklas Ladberg
Ylva Larsson
Ämnen i artikeln:
TV3