Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

onsdag12.05.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

MSL och Viasat vinnare i London

Publicerad: 7 december 2012, 06:50
Uppdaterad: 6 december 2015, 14:02

MSL Stockholm PMS-kampanj för H. Lundbeck prisades i European Excellence Awards på torsdagskvällen.


MSL:s kampanj, om svår PMS, vann hälsokategorin när European Excellence Awards avgjordes i London på torsdagskvällen.

Kampanjen "Putting the spotlight on severe PMS” syftar till att höja kunskapen om svår PMS.

Även Viasat var en vinnare i går. Deras kampanj för Barncancerfonden vann crs-kategorin.

Cohn & Wolf vann pris för sin Socialt spelande-kampanj för Unibet medan Jung Relations vann employer branding-kategorin för Blocket-kampanjen "Easter eggs".

Även Prime och Wenderfalck plockade hem priser till Sverige. Prime vann för Luleå Näringslivs "The Node Pole" och för "Parental multitasking" för Myndigheten för samhällsskydd och beredskap.

Wenderfalck vann i telekomkategorin för Nokia-kampanjen N9 Pilot. 

Step2 Communication och Stockholm Business Region prisades för "Stockholm - New iPad Act".

Se alla vinnare här.

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.