Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Missa inte att tävla i Inhouse Awards

Publicerad: 10 september 2021, 07:00

Juryn till Inhouse Awards 2021: Cecilia Steenberg Forsberg, Telia, Elisabet Heinrich, Beijer Bygg, Johan Blomström, Unionen, Johan Eriksson, Swedbank, Kristian Lundman, Telia, Madeleine Nilsson, Dagens Media och Sandra Pettersson, Inhouse.

Nu är det en månad kvar att skicka in bidrag till Dagens Medias och Resumés helt nya tävling för inhousebyråer och marknadsavdelningar – Inhouse Awards.


Ämnen i artikeln:

Inhouse AwardsDagens MediaResumé

Den 10 oktober är sista dagen för att skicka in bidrag till Inhouse Awards. Tävlingen består av åtta kategorier – Årets idé, Årets kommunikation - egna kanaler, Årets kommunikation - köpta kanaler, Årets samarbete, Årets effekt, Årets inhousebyråchef samt Årets inhouseteam.

Vinnarna utses på den nya inspirationsdagen Inhouse 2021 som arrangeras den 9 december i år. 

Alla Sveriges marknads- och inhouseavdelningar som har producerat reklam och kommunikation internt är välkomna att skicka in bidrag. Kampanjerna ska ha rullat, alternativt producerats, under perioden 1 januari 2020–30 september 2021. 

Att tävla är helt gratis.

Målet med Inhouse Awards och eventet Inhouse är att lyfta fram och hylla den reklam och kommunikation som tas fram på inhousebyråer och marknadsavdelningar runtom i Sverige. 

Här hittar du mer information om tävlingen, samt skickar in ditt bidrag. 

Redaktionen Dagens Media

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News