Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Miss Li i Indiskas nya kampanj

Klädkedjan Indiska rullar i dag ut sin nya kampanj som är framtagen i samarbete med artisten Miss Li.

Helen Preutz


Publicerad: 07 Augusti 2013, 05:43
Uppdaterad: 06 December 2015, 13:38

Ämnen i artikeln:

Indiska

Ute är det högsommar, men i klädkedjan Indiska skyltar man i dag om till höstkollektionen. Den nya kollektionen är framtagen i samarbete med artisten Miss Li och bär tydliga spår av 1960- och 70-talets design.

För varje såld produkt går 10 procent till WaterAid och deras arbete med att skapa tillgång på rent vatten och sanitet.

– Plaggen är en förlängning av min egen garderob och det har varit en rolig resa att få vara med om att ta fram min egen kollektion för Indiska. Att dessutom kunna vara med och bidra till WaterAid:s arbete är viktigt för mig, säger Miss Li i ett pressmeddelande.

Ämnen i artikeln:

Indiska

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.