Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Mio hjälper OLW med fredagsmyset

Startar gemensam kampanj för skönare fredagsmys i höst.

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se


Publicerad: 02 November 2010, 11:50
Uppdaterad: 06 December 2015, 15:33

Ämnen i artikeln:

OLWMio

OLW har startat ett samarbete med möbelkedjan Mio. Tillsammans har de startat en tävling där priset är en ny soffa från Mio.

Tävlingsdeltagarna fotograferar sin egen soffa och laddar upp dem på OLW:s sajt tillsammans med en motivering. Varje fredag utses en vinnare som får ett presentkort från Mio, värt 15 000 kronor.

Tävlingen pågår under hela hösten, ”årets mysigaste tid”, enligt OLW.

Samarbetet syns även i Mios butiker, där mysiga vardagsrum har fått en mer framträdande roll.  

Ämnen i artikeln:

OLWMio

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.