Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag24.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Michaela Forni frontar Wrangler

Publicerad: 5 Oktober 2012, 04:30
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:09

Bloggerskan och chefredaktören Michaela Forni blir Wranglers nya ansikte utåt.


Ämnen i artikeln:

Michaela ForniDevoteDevote.se

I höst går Wrangler ut i en stor kampanj med utgångspunkt i en ny tjejkollektion.

Kampanjen genomförs ihop med både JC och Devote.se.

Kampanjen kommer att gå både i butik och digitalt i Devotes bloggnätverk samt modemagasin Fashion Corner.

Michaela Forni, bloggerska och chefredaktör på Devote.se blir kampanjens ansikte utåt.

– Vi behöver ett starkt koncept för att nå ut bra i JCs kanaler. Devote.se och Michaela är starka och trovärdiga varumärken i målgruppen säger Jonathan Larsson, nordisk marknadschef för Wrangler, i ett pressmeddelande.

Kampanjen går i 40 JC-butiker runt om i landet med start nästa vecka och är framtagen tillsammans med pr-byrån A World Beneath.

Elin Hanspers

elin.hanspers@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.