Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Metro och Facebook i Lensways kampanj

Glasögonföretaget Lensway drar igång en reklamkampanj. Kanaler är Metro och Facebook.


Publicerad 2012-01-24 08:50
Uppdaterad 2015-12-06 14:35

Ämnen i artikeln:

Lensway

Dela artikeln:

Lensway anser att svenskarna betalar för mycket för sina glasögon. Därför lottar företaget nu ut 4000 par glasögon. Det kommuniceras med hjälp av helsidor i Metro och företagets Facebook-sida.

– Med kampanjen vill vi göra svenskarna uppmärksamma på att glasögon av bra kvalitet inte behöver kosta tusentals kronor. Synfel är ett handikapp och vår mission är att alla ska kunna ha råd med ett par glasögon, säger Niklas Jansson, försäljnings- och marknadschef för glasögon på Lensway, i ett pressmeddelande.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.