Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Metro och Facebook i Lensways kampanj

Publicerad: 24 Januari 2012, 08:50
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:35

Glasögonföretaget Lensway drar igång en reklamkampanj. Kanaler är Metro och Facebook.


Ämnen i artikeln:

Lensway

Lensway anser att svenskarna betalar för mycket för sina glasögon. Därför lottar företaget nu ut 4000 par glasögon. Det kommuniceras med hjälp av helsidor i Metro och företagets Facebook-sida.

– Med kampanjen vill vi göra svenskarna uppmärksamma på att glasögon av bra kvalitet inte behöver kosta tusentals kronor. Synfel är ett handikapp och vår mission är att alla ska kunna ha råd med ett par glasögon, säger Niklas Jansson, försäljnings- och marknadschef för glasögon på Lensway, i ett pressmeddelande.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Lensway

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev