Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag21.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Mer vill ha kärlek på flaska

Publicerad: 11 Februari 2011, 05:01
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:21

Mer kör med blommor och bin inför Alla hjärtans dag.


Fruktdrycken Mer drar inför Alla hjärtans dag igång en ny smak-kampanj. Den nya smaken äpple, päron och fläder marknadsförs med tv-reklam, instore-aktiviteter och kundsamarbeten med exempelvis Spotify.

– Det har varit så himla kul med den här kampanjen. Jag vet inte om det beror på Alla hjärtans dag eller någonting annat men vi hoppas att det ska synas för publiken, säger Sanna Pennanen, produktchef på Mer.

Som tidigare kampanjer syns Mers reklamfilm även på SF:s biografer under de närmaste veckorna. Mer har till den här kampanjen samarbetat med byrån Klirr Stockholm, IUM, Visual Art och Riviera.

Kampanjen ingår i ”Älska Mer”-konceptet som gått under de senaste åren, och som tagits fram av Mers huvudbyrå Storåkers McCann.

Stephan Drenzel

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.