Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag23.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

McBride gör kampanj för Humana

Publicerad: 10 September 2013, 06:20
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:35

Föräldraansvaret är temat i den nya kampanj som McBride gjort för Humana.


I dag rullar personliga assistentföretaget Humana ut sin kampanj på temat "Var går egentligen gränsen för föräldraansvaret?".

Syftet med kampanjen är att skapa intresse för en serie videoföreläsningar på företagets sajt.

– Vi har tidigare år hållit föreläsningar runt om i landet med lyckat resultat. Nu ville vi ta nästa steg och göra föreläsningarna tillgängliga för en ännu större del av vår målgrupp, förklarar Jessica Engelbrecht, marknadsansvarig på Humana i ett pressmeddelande.

Kampanjen är gjord av kommunikationsbyrån McBride och kommer att gå i print, rörligt, radio och som banner.

Helen Preutz

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.