Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Martin Gelin: ”Därför bör vi minnas Bloombergs episka flopp”

Publicerad: 20 april 2020, 08:07

Bloombergs flopp i presidentvalet bör bli ihågkomme som det perfekta minnesmärket över det USA som fanns före kollapsen, skriver Martin Gelin i en analys för Dagens Media.

ANALYS. Michael Bloombergs kampanjfiasko är en tidsmarkör för det USA som upphörde i mars. Samtidigt visar det att ”paid media” inte kan spöa ”earned media” i 2020-talets USA. Det skriver Martin Gelin.


Ämnen i artikeln:

Coronaviruset

Om mina barnbarn, i en förhoppningsvis ljusare framtid, frågar mig hur det egent­ligen var att leva i USA under den där vintern precis innan allt kollapsade, då kommer jag att

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Coronaviruset

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.