Få hela storyn
Starta din prenumeration
Kampanjer
Publicerad: 20 April 2020, 08:07
Bloombergs flopp i presidentvalet bör bli ihågkomme som det perfekta minnesmärket över det USA som fanns före kollapsen, skriver Martin Gelin i en analys för Dagens Media.
ANALYS. Michael Bloombergs kampanjfiasko är en tidsmarkör för det USA som upphörde i mars. Samtidigt visar det att ”paid media” inte kan spöa ”earned media” i 2020-talets USA. Det skriver Martin Gelin.
Ämnen i artikeln:
coronavirusetOm mina barnbarn, i en förhoppningsvis ljusare framtid, frågar mig hur det egentligen var att leva i USA under den där vintern precis innan allt kollapsade, då kommer jag att
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
coronaviruset