Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Måns Zelmerlöw flyttar in i Telenors reklamfilmer

Publicerad: 20 januari 2014, 13:27
Uppdaterad: 6 december 2015, 12:51

Som en del i Telenors sponsorskap av Melodifestivalen gästpelar Måns Zelmerlöw i teleoperatörens reklamfilmer.


Ämnen i artikeln:

Telenor

Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

Telenor är huvudsponsor av Melodifestivalen. Med anledning av det inleder Telenor ett samarbete med artisten Måns Zelmerlöw.

Med appen "Melodislaget" kan tittarna tippa utgången i Melodifestivalen och se vad Måns Zelmerlöw tror om kvällens utgång.

Måns Zelmerlöw kommer också att medverka i teleoperatörens reklamfilmer under perioden.

– Det är första gången vi sponsrar Melodifestivalturnén, självklart går vi all in. Vi älskar Melodifestivalen och vill att det ska märkas, säger Alexandra Carlsson, Melodifestivalgeneral på Telenor i ett pressmeddelande.

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Telenor

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev