tisdag31 januari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Mäklare kampanjar med vardagsproblem

Publicerad: 1 februari 2012, 12:53
Uppdaterad: 6 december 2015, 14:34

Svensk Fastighetsförmedling lanserar fyra nya filmer signerade reklambyrån Blomquist.


MS

Martin Schori


Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

– Vi behåller givetvis vårt framgångsrika kommunikationskoncept ”Från ett läge till ett annat” men med årets kampanj värmer vi varumärket ännu mer. På ett humoristiskt sätt lyfter vi fram vardagliga problem som många svenskar upplever när de går i sälj- eller köptankar, säger Peter Austler, marknadschef på Svensk Fastighetsförmedling, i ett pressmeddelande.

Mäklaren har tagit fram fyra reklamfilmer, och två av dem börjar gå på måndag. Målgruppen är "människor som söker förändring i sitt boende, oavsett om de ska sälja eller köpa".

Svensk Fastighetsförmedlings reklambyrå är Blomquist medan Folke Film producerat filmerna.

Arbetsgrupp:

Mikael Rubinsson, projektledare

Johanna Sund, copywriter

Sanna Viking, art director

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev