Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Magnus Carlson frontar Brämhults

Brämhults låter varje år en artist tolka klassikern ”Oh my darling Clementine” lagom till att den begränsade upplagan av clementinjuice släpps.


Publicerad 2011-12-13 08:08
Uppdaterad 2015-12-06 14:47

Ämnen i artikeln:

Volontaire

Dela artikeln:

I år blir det Weeping Willows Magnus Carlson som framför låten, ackompanjerad av Martin Hederos från Soundtrack of our Lives på piano.

För två år sedan var det Taxi Taxi som framförde låten och förra året fick The Swepaways äran.

– Vi fortsätter besvara människors kärlek till oss genom att göra fina saker som de kan ha glädje av. Dessutom passar det särskilt bra med finstämd musik såhär i jultider, säger Johan Kikas, marknadschef på Brämhults, i ett pressmeddelande.

Brämshults har även spelat in en video till låten och den går också att ladda ner från Brämhults sajt.

Låten släpps också på Spotify och Itunes.

Bakom kampanjen står reklambyrån Volontaire.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.