Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag23.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

M3:s chefredaktör: "Det är ingen konflikt"

Publicerad: 24 September 2013, 05:49
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:05

Daniel Sjöholm, chefredaktör för prylsajten M3, syns just nu i köp- och säljsajten Blockets reklam.


I går visade Dagens Media upp DDB:s nya kampanj för köp- och säljsajten Blocket.

I ett antal filmer presenteras "Folket på Blocket".

En av de som medverkar är Daniel Sjöholm, chefredaktör på IDG:s prylsajt M3.

Varför är du med i filmen?

– Det är min bästa kompis och gudfar till barnen som har gjort filmen och frågade om jag ville vara med.

Tycker du inte att uppdraget står i konflikt med ditt jobb på M3?

– Nej, det tycker jag inte. M3 skriver om teknik och prylar, men aldrig om köp- och sälj. Därför tycker jag inte att uppdragen står i konflikt till varandra. Dessutom gillar jag reklam och annonsering. Det är ju det vi lever av.

Helen Preutz

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.