Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Lotterier nästa för Volkswagen

Biltillverkaren Volkswagen går in som partner till Folkspel, och därigenom lotterierna Bingolotto, Sverigelotten och Julkalendern.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Publicerad: 02 Januari 2013, 08:15
Uppdaterad: 06 December 2015, 14:00

Ämnen i artikeln:

Volkswagen

Samarbetet innebär att lottköparna kan vinna bilar från Volkswagen. Syftet är att stärka Volkswagens koppling till föreningslivet, berättar marknadschefen Annika Stenlund i ett pressmeddelande:

– Folkspel har ett grundläggande syfte och det är att generera pengar till Sveriges föreningsliv. Detta är något Volkswagen ställer sig bakom och vi har insett att vi kan stärka vår koppling till föreningslivet genom samarbetet med Folkspel. På så sätt kan vi nå ut via nya kanaler till föreningar och organisationer på ett starkt och trovärdigt sätt. Vi tycker det är viktigt att vara med och ge Sveriges föreningar växtkraft, säger hon.

Ämnen i artikeln:

Volkswagen

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.