Få hela storyn
Starta din prenumeration
Kampanjer
Publicerad: 17 juni 2015, 12:13
Uppdaterad: 22 april 2016, 05:48
Loka släpper tre nya reklamfilmer anpassade för sociala medier.
Ämnen i artikeln:
LokaDu missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.
Kampanjen marknadsför tre nya smaker med hjälp av budskapet ”Loka likes candy – för god att sluta dricka”. I tre olika situationer – på gymmet, på dejten och i parken – får tittarna se hur de olika smakerna ställer till det.
Filmerna är anpassade för sociala medier då budskapet hämtas hem på fem sekunder.
”Detta då användarbeteendet på sociala medier är relativt flyktigt. De är alla tagna i en scen och lämnar en cliffhanger som gör att man inte vill sluta titta”, skriver Lokas reklambyrå Holy i ett pressmeddelande.
De nya smakerna är hallonlakritsskalle, rosa svampar och persika.
Uppdragsgivare Spendrups: Stefan Santos, Marknadschef Alkoholfritt
Idé och Koncept: Holy
Regissör: Sebastian Ringler
Produktionsbolag: Brikk
Ämnen i artikeln:
Loka