Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Loka släpper kampanj för sociala medier

Publicerad: 17 juni 2015, 12:13
Uppdaterad: 22 april 2016, 05:48

Loka släpper tre nya reklamfilmer anpassade för sociala medier.


Ämnen i artikeln:

Loka

Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

Kampanjen marknadsför tre nya smaker med hjälp av budskapet ”Loka likes candy – för god att sluta dricka”. I tre olika situationer – på gymmet, på dejten och i parken – får tittarna se hur de olika smakerna ställer till det.

Filmerna är anpassade för sociala medier då budskapet hämtas hem på fem sekunder.

”Detta då användarbeteendet på sociala medier är relativt flyktigt. De är alla tagna i en scen och lämnar en cliffhanger som gör att man inte vill sluta titta”, skriver Lokas reklambyrå Holy i ett pressmeddelande.

De nya smakerna är hallonlakritsskalle, rosa svampar och persika.

Arbetsgrupp

Uppdragsgivare Spendrups: Stefan Santos, Marknadschef Alkoholfritt

Idé och Koncept: Holy

Regissör: Sebastian Ringler

Produktionsbolag: Brikk

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Loka

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev