Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Live it drar igång julklappsjakt

Publicerad: 1 December 2011, 13:20
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:48

För att marknadsföra sina upplevelsepresenter går Live it ut i en kampanj med hjälp av kupongtjänsten Rabble.


Ämnen i artikeln:

Rabble

På temat ”Julklappsjakten” vill Live it slå ett slag för olika upplevelser. Under 20 dagar delar man ut gratis upplevelser via Rabble.

Varje dag under kampanjen aktiveras en kupong i Rabble klockan 12:00. Den kan bara hämtas av en person.

Den person som hinner först får en gratis upplevelse, det kan till exempel vara att provköra en Ferrari.

Den enda haken är att man måste vara på plats vid ett av Live its försäljningsställen i Stockholm för att kunna hämta kupongen.

– Det här är en idealisk Rabble-kampanj. Den är rolig, driver trafik och är på kundens villkor, säger Simon Wallén, grundare av Rabble.

Men hur många personer som kan tänkas lockas till kampanjen vågar Rabble inte sia om.

– Det är alltid roligt när våra samarbetspartners vågar ta ut svängarna. Jag tror att kampanjen kommer göra succé och stå ut i julhandeln, säger Rabbles vd Daniel Zeitoun.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Rabble

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.